کلمات کلیدی در گوگل ادوردز بازاریاب فضای مجازی زمانی که به یک کلمه کلیدی در کمپین‌های (PPC (Pay Per Click خود بودجه تخصیص می‌دهید، لازم است ابتدا نوع کلمه کلیدی (Keyword Match Type) را انتخاب کنید تا به گوگل نشان دهید که تا چه حد قصد دارید تبلیغات خود را با کلمه کلیدی مورد نظر هماهنگ کنید. در تبلیغات گوگل ادز (که قبلا با نام گوگل ادوردز شناخته می‌شد)، چهار نوع کلمه کلیدی مختلف وجود دارند که می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب نمایید.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه آنلاین گل و گیاهان آپارتمانی نثر طوبی به وبلاگ برنامه نویسی خوش آمدید. ماشین ظرفشویی صنعتی محمد بهرامی همه چی موجوده مدرسه شاد روزمرگی های حمید سبزیانی